Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand enig idee hoe de 12v accu geladen wordt in de Zoe Q90?
Gebeurt dit met een dynamo of rechtstreeks van de 400v accu?
Misschien weet iemand een link waar dit omschreven is.
Beste forumleden,
Sinds vandaag, heb ik geen verbinding meer met mijn smartphone en de Zoe.
Ik kan de laadstatus niet meer zien en kan ook geen route plannen en doorsturen naar de Zoe.
De Internet verbinding van de Zoe is in orde.
Hoe is dat bij...
Ik had al een weekje of 2 het vermoeden maar sinds een paar dagen weet ik het 100% zeker, mijn kachel/warmtepomp/omgekeerde airco heeft het (deels) begeven. De kachel wordt nog een piepklein beetje warm met de fan op stand 1 en de temperatuur op...
Beste forumleden.
Betreft een Renault Zoe Edition One van December 2019.
Met enige regelmaat, is er geen verbinding met het internet.
Bij het autootje, zie ik er een kruis boven staan.
Op het moment dat ik de Zoe opstart, krijg ik toch op het scherm...
Beste forumleden,
In mijn Zoe van december 2019 is , op een hobbelige weg, een tikkend geluid hoorbaar.
De huidige Zoe is een Edition One .
De vorige Zoe, was ook van December en was een Zoe Intens.
Beide Zoe”s vertoonden dat geluid.
Bij de Edition...
Gisteren een proefrit gereden in een Zoë life uit 2014 . Ik ben alleen maar enthousiaster over de auto geworden!
Maar mijn nieuwe baan gaat voor 92 km per dag zorgen en volgens de verkoper wordt dat in de winter wel erg krap met het bereik als ik...
Beste Forumleden,
Ik heb een Renault Zoe Edition One sinds December 2019.
Als ik in het menu kijk, bij het rijhulp systeem, zie ik alleen aan de rechterzijde van het scherm, de opties, die er mogelijk zijn.
De linkerzijde blijft leeg.
Als ik op het...
Op mijn R240 heb ik er last van dat de laadklep soms opent als hij geparkeerd staat. In het afgelopen jaar heb ik dit 2-3 keer gehad. Maar nu ik thuiswerk vanwege corona rijdt de Zoe nog maar 1-2 keer per week een klein stukje. Het valt mij op dat...
Onze Renault ZOE 50 van nog geen 6mnd oud is gisteren per amubulance afgevoerd naar Arnhem omdat er niet meer geladen kon worden.
Met nog 50km in de batterij durfde ik het ritje niet aan.
De melding die we kregen was: 'AC laden niet mogelijk' +...
Afgelopen weekend het volgende ervaren: auto (ZE50) stond aan. Ik moest snel even wat halen en liep met de sleutel in mijn jaszak een aantal meters bij de auto vandaan. De deuren sloten af en vervolgens kon ik met geen mogelijkheid de deuren meer...
Zag vanavond dat het dashboard van onze Zoe aan stond, de tijd op het RLink scherm was ook af te lezen. Dat is best raar voor een auto die op slot staat.
Voor de zekerheid nog even naar de auto toegelopen, ontgrendeld, auto met de startknop...
Op de Engelse, Duitse en Franse fora raast een procedure rond om R-Link (ook de oudste) Android Auto compatible te maken. :dance: Wat je er voor nodig hebt is:
- een dongle zoals voor CanZE;
- een verloopkabeltje om de Canbus aansluiting van de...
Beste Forumleden,
Ik zie bij de accessoireslijst van de Zoe, een haaievin antenne staan.
Heeft iemand die al eens gemonteerd, of laten monteren?
En, als het al gelukt is, gaat dat zonder schade aan de bekleding, c.q. hemelbekleding?
Bedankt voor...
Vandaag afgetakeld :shock: met op de boordcomputer trip B een totaal verbruik van 18kwh na vanochtend begonnen met 100% naar 0,0 % (tsja net niet thuis bereikt)
Ik lees dat een Q210 een bruikbare accu heeft van 23,3Kwh. Dealer gaf vorige week! aan...
Tijdens proefrit bij oude Zoe (42Kw) zag ik dat er voorverwarmen via afstandbediening maar nieuwe Zoe met 52Kw heb ik andere afstandbediening meegeleverd (slot aan, slot uit, lamp en achterbak). Ik mis voorverwarmen via de...
Ik kan hier geen recente berichten over terug vinden, vandaar deze post.
Volgens CanZe is de SoH van mijn Q210 uit 2016 (74k op de teller) inmiddels gedaald tot 79%. Nu weet ik dat dit waarschijnlijk na een bezoek aan een garage en de nodige...
Ik heb zojuist een berichtje terug gehad van de dealer dat het niet mogelijk is om het irritante voetgangers geluid uit te zetten via instellingen door de garage. Ook kan ik geen zekering vinden die zoals bij de oude Zoe wel stil te krijgen was....
De jaarlijkse onderhoudsbeurt voor onze Zoe staat binnenkort weer op het programma.
Dit jaar onderhoud B het ander jaar onderhoud A.
Als toelichting wordt gegeven het controleren van de controle punten en het bijvullen van vloeistoffen.
Door de...
Sinds kort ben ik bezitter van een Zoe Intens uit november 2017. De auto is behoorlijk compleet, het enige wat ik er graag nog op had willen hebben is een achteruitrij camera. Veel modellen en soms ook de Intens zijn er mee uitgerust, maar deze...
Ik merkte dat er eerst luchtbellen (of water) onder het plastiek van het logo kwam. en nu is dat plastiek dus ook aan het loskomen. Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Hoe kan ik dit best/makkelijkst oplossen. Liefst zonder daarvoor naar de...
Ik heb 11 maanden geleden een Zoe40 Q90 Intens quickcharge gekocht maar heb nog nooit bij Fastned of snelladers sneller dan 22 kW kunnen laden (terwijl 43kW zou moeten kunnen). Andere mensen met hetzelfde probleem?
Als ik met de carkit bel, versta ik de andere persoon prima, maar zij horen alleen maar kraken. Lijkt mij dat de bluetooth dus prima werkt en dat wellicht de microfoon stuk is? Enig idee welk onderdeelnummer dat is? Andere suggesties?
Ik bel net met mn garage om een 60k km beurt te plannen. Ik vraag; wat is het standaardtarief en welke werkzaamheden horen hierbij? Dat zeggen we niet . Ja maar, dat staat toch allemaal van tevoren vast? Na x km moet je bepaalde filters en...
Ik vraag me af wat de efficiency van het laadcircuit van mijn Zoe (41kWh accu) is, of zou moeten zijn. Op basis van enkele (informele) testen krijg ik het gevoel dat het laadcircuit van de Zoe niet bijzonder efficient is. De kWh-meter in de...
Sinds september 2017 (nieuwe wagen dateert van april 2017) geen verbinding meer met auto.
Opvragen batterijstatus, inschakelen airco, opvragen laadhistoriek werkt niet meer mogelijk.
Auto is reeds 3 maal bij dealer geweest, laatste keer 4 dagen....
Sinds een paar weken is het klokje in mijn R-link systeem defect, er staat alleen nog maar --:--. Ik kan de tijd ook niet handmatig instellen. Het zou kunnen dat dit is misgegaan met het ingaan van de zomertijd. Waarom doet hij het...
Bij mijn Zoe (8/2013) is onder garantie de lader al een keer vervangen en ik vrees nu het ergste. Weer problemen bij het snelladen. Met 11 kW lijkt er geen probleem, maar bij een 22 kW lader is het 1 keer wel en 1 keer niet gelukt.
Ik weet dat het niet geheel strookt met het electro bespaar aspect maar ik mis mijn stoelverwarming zo!! Zou de zoe het aankunnen om een stoelverwarming ingebouwd te krijgen of zou ik daarmee alle electro systemen overstuur helpen of de batterij...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum