Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben me aan het orienteren (zoals dat zo mooi heet) op een Zoe. Als mijn werkgever akkoord gaat dan staat er binnenkort een Zoe voor de deur. Ik zit nog met een vraag over de electriciteitskosten. Het wordt een auto van de zaak, dus mijn werkgever...
Ik werd benaderd door TNS-NIPO om mee te doen aan een interview over mijn ervaringen met de Zoe. Een gesprek van 45 minuten is ingepland voor volgende week. Op lokatie bij NIPO in Amsterdam. Renault NL kijkt aan de andere kant van de one-way mirror...
Niet de echte Monte Carlo Rallye, maar een alternatieve. Met twee categorieën, een voor alternatieve brandstoffen en een categorie ZENN (Zero Emission No Noise) waarin de Zoe's meedoen.
Maandag 3 maart is onze prachtige dochter Signe geboren!
Trots en heel gelukkig zijn we!
Nu met twee kleine meiden, zal de Zoe zich gaan bewijzen als volwaardige gezinsauto!
De kofferbak is ruim genoeg en de voor- en achterzetels zitten heerlijk...
Sinds afgelopen zomer verhuren wij onze Laguna al via Snappcar. Niet dat het bepaald storm loopt, maar de dagen dat we die niet nodig hebben, kan iemand anders er lol / profijt van hebben, toch?
Met betrekking tot onze Zoe heb ik lang getwijfeld....
Heeft iemand van de Zoe rijders toevallig ook deze reportage zitten kijken? Het gaat over het feit dat autobezit (in de zeer nabije toekomst) niet langer wordt gezien als statussymbool en zelfs niet meer als ultieme vorm van vrijheid. En de rol van...
Voor mensen die de aanschaf van een Renault Zoe overwegen, is het misschien handig om een overzicht / handleiding te maken waar allemaal op te letten. Het kopen van een elektrische auto is toch even net anders dan wat we gewend zijn. (En we moeten...
Was ik al enthousiast met mijn zilvergrijze Zoe; heb ik er nu voor de kleine(re) afstanden nog een gaaf apparaat bij. Weet dat dit een beetje offtopic is op een Zoe forum, mea culpa, maar volgens mij zijn we allemaal ook geinteresseerd in electra en...
With Z.E. Access, Renault now proposes a battery rental offer adapted to the needs of customers driving under 5,000 km a year. Reserved for private customers buying a new ZOE, the offer starts at €49 a month for a minimum commitment of 36...
En dit filmpje ter ere van haar 1e verjaardag vat woord voor woord mijn gevoel over de Renault Zoe samen: een fantastische, hele fijne auto waar je écht van gaat houden en nooit meer zonder wilt.
Dit filmpje moet je zien: heb je ooit mensen zó...
Inmiddels heb ik bijna 3 weken mijn Zoé. Als hij zo goed blijft bevallen als dat hij nu doet, dan hoef ik geen auto met plofmotor meer. Wat is er dan zo positief.
Rijden
De soepelheid en de stilte van het rijden met een elektrische auto is niet...
Interessant artikel met verzamelde LEAD en Volt data waarin je de gemiddelde en maximale batterij range kan bekijken van gebruikers per temperatuur range:
C1 – two-wheeled vehicles
C2 – more than two-wheeled vehicles – NEDC Range below 250 km
C3 – vehicels with battery changing systems
CO – open category – C1 and C3 excluded
Teams have to reach the destinations on day end.
Teams are free...
Wie herkent dit: de ruitensproeier sproeit vrij laag op de voorruit. De wissers moeten het sproeisel mee naar boven bewegen. Is dit normaal? Ik ben bij andere auto's een veel 'hoger sproeibeeld' gewend.
Heeft iemand een idee wat nu het handigst is? Een contractduur voor de huur van je accu voor 36, 48 of 60 maanden. Begrijp dat een accu toch pas wordt vervangen als deze minder dan 75% van de oorspronkelijke capaciteit levert. Niet na het aflopen...
In de algemene voorwaarden over de accuhuur staat in artikel 8.1
ARTIKEL 8 - VERZEKERING
Zodra het elektrische voertuig is afgeleverd waarin de gehuurde batterij is aangebracht:
8.1 Dient u uw autoverzekeraar op de hoogte te stellen van het...
De verkopen van de elektrische Renault Zoe blijven achter bij de verwachtingen . Dat meldt Automotive News Europe op basis van gegevens van marktanalist Inovev. Op jaarbasis weet de Franse producent naar...
Ik moet toegeven dat ik onderweg nog wel eens wat nuttig. Wellicht nu ik onderweg wel eens verplicht een pauze moet houden dat het minder word, maar ik zou toch graag stoelhoezen voor de Zoe willen hebben. Ook de slijtage van vooral de zittingen is...
Wij twijfelen ts de versie Life of intens. Bij de meeste verschillen kan ik mij best iets voorstellen, maar bij de extra multimediamogelijkheden niet. Zijn die de moeite? Wat zijn de ervaringen ivm de uitgebreide Rlink mogelijkheden?
Alvast bedankt.
Ik heb problemen om de batterij verzekert te krijgen in Belgie . Ben nu al een tijdje bezig met verschillende verzekeringen te contacteren en het wil maar niet lukken .
Voorbeeldje : Mijn huidige verzekering AG wil de wagen niet verzekeren omdat je...
Via het franse forum, kwam ik uit bij de volgende PDF brochure van de Club Zoe
Voor diegene die het frans niet machtig zijn, het komt er in feite op neer dat (enthousiaste) bezitters van een Renault Zoe gevraagd worden een soort Zoe thuisparty...
Zaterdag 28 september wordt de Amsterdam E-Challenge verreden, een rally voor elektrische en half elektrische auto's.
De rally is bedoeld om de elektrische auto te promoten en te netwerken.
In de playstore voor Android en volgens mij ook in de App Store voor Apple is er een app te vinden met een gebruikshandleiding incl. links naar videootjes op Youtube.
Ik weet niet of het toegestaan is om te linken naar een ander forum. Maar er is een Duits forum, over elektrische auto's, waar ook heel veel informatie over de Renault ZOE te vinden is.
Wij hebben een Megane, dik tevreden.
Maar onlangs kwam er een folder binnen van de dealer....ik was op slag verliefd...de ZOE (met een trema, oftewel:zo hé...)
Langs gegaan bij de dealer of en wanneer ze verschijnt...ze wisten nog van niks...in...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum