Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Beste forum leden, graag wil ik mij even voorstellen en mijn verhaal kwijt. Mijn naam is Patrick vd Hoeven en sinds juli 2019 de eigenaar van een Renault Captur. Bij aankoop 92.000 op de teller. Hij...
--- Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting ---
Ik heb het volgende probleem:
De kachel werd niet goed warm, dus ik dacht even kijken hoe het met de koelvloeistof stond. Deze was aardig leeg en heb bijgevuld. Ik denk nu dat ik teveel heb...
Ongeveer elk half jaar lees ik mijn auto uit, niet vanwege een foutmelding maar voor periodieke controle. De auto start onmiddellijk, rijdt soepel en stil en trekt als een lier. Verbruik op de snelweg nog geen 9L/100 km. Het uitleesapparaat gaf...
De Renault Kangoo fuji 1,4 benzine uit 2000, van mijn vrouw, had een probleem. Hij starte altijd, maar na ongeveer 1 km begon hij soms te stotteren en viel dan soms uit.
De auto weggebracht en uit laten lezen. Was gerepareerd volgens garage,...
Ik ben binnenkort van plan de koppakking te vervangen van mijn oude Megane Scenic 1.6 RT. Het lijkt mij gewoon leuk om te doen omdat er een koelvloeistoflek zit. Als het niet lukt dan is er niets verloren.
Vandaag, ineens, rook onder de motorkap vandaan, bestuurderszijde net onder de voorruit. Dus kap open en kijken. Maar bij een Modus zie je natuurlijk weinig dus keek ik ook op de grond. Er liep een flinke plas koelvloeistof onder de auto vandaan...
Voor het eerst een diesel gekocht, zonder garantie natuurlijk want het is een goedkoop ding. Enfin, de Modus reed prima de eerste 400km. Maar vandaag dacht hij er anders over. Ineens melding display controleer inspuiting dus China clip erop en...
goedemiddag ik heb een Renault megane 1.4 16v uit 2005
Nu heb ik het volgende probleem met de auto
Hij houd in en stotter bij het rijden ook shockt de motor bij stationair draaien.
Gister bij het rijden ging het motorlamp knipperen en voelde je de...
Goedemorgen,
Ik ben net nieuw hier en wil graag wat vragen.
Ik heb een Megane grand tour uit 2005
Op de foto heb ik 2 rondjes getekend om onderdelen en ik niet weet waarvoor ze dienen.
Jullie experts waarschijnlijk wel...
Megane 2b.jpg
Heb volgende probleem, koelvloeistof is vervangen.
Als ik de kachel aanzet ,op bv max temperatuur 27 ,via bediening paneel wordt het goed heet, ik zet deze lager op 23 graden, en voelde koude...
Mijn vriendin heeft na enige tijd dat de teller 90% vsn de tijd op 0 staat en daardoor ook de stuurbekrachtiging uit gaat gereden, maar het begint haar langzaam te irriteren en een lokale garage beweert dat het 250 euro...
Vandaag mijn injectors vervangen, hij draait nu beter. Maar van die retourleidingen ben ik niet tevreden, amper 4 mnd oud en kon ik er zo aftrekken en al hard.
Momenteel heb ik er leidingen...
Motor draait af en toe onstabiel bij stationeer toerental (schommelt dan tussen 500 en 800 rpm) en durft inhouden bij accelereren, precies of hij geen macht heeft. Na het vervangen van de luchtfilter, benzine filter, bougies, bougiekabels en...
Lang geleden begon het spannings lampje te branden en de motor beroerd te lopen, na uitlezen bleek dit destijds de bobine te zijn, bobine vervangen en voor korte duur verholpen tot na enkele weken weer ging branden en slecht...
ik heb sinds kort een Renault Grand Scenic IV 1.5 DCI uit begin 2017 met het groot R-Link2 scherm.
Sinds een week doet mijn climate control heel vreemd! Als ik een temperatuur instel (bijvoorbeeld 18 graden) komt er enorm hete lucht uit de...
Ik zit met een probleem. De Grand Modus van mijn vrouw heeft een niet werkende airco. De airco is vorig jaar bijgevuld en was na een half jaar weer leeg. Dit jaar in april bijgevuld en nu weer leeg. Er zit dus ergens een lek....
van een Kangoo uit 2014 met de 1.2 TCe 115 (H5F) wil ik de olie en het filter vervangen.
Op youtube reeds gezien dat het filter waarschijnlijk in een kunstof houder zit aan de onderzijde van de motor. Klopt dit ?
Is er een koppel bekend voor...
Onlangs stond mijn koelvloeistofreservoir van mijn Renault Trafic 1.9dci 2005 plots leeg, na het verder zoeken werd duidelijk dat de radiator lekte. Dus heb ik ineens dezelfde dag radiator en met succes. Vanwezel had deze gelukkig op...
Ik heb een Renault Clio II 1.4 uit het bouwjaar 2000. Ik wil binnenkort mijn motor olie vernieuwen, incl. olie filter
Wie kan mijn vertellen welke sleutel en maat ik nodig heb om mijn carterplug los te draaien? Ik heb...
Hallo,
Ik heb een megane 3 met een euro gas installatie. Sinds kort heb ik regelmatig meldingen over een misfire op de eerste cilinder (motorlampje knippert), zodra ik overschakel naar benzine gaat het motorlampje weer uit. Waarschijnlijk vieze of...
Goedenavond allemaal
ik heb een vraag over onze clio hij tikt continue met stationair en het geluid word wel minder zodra je toeren maakt.
Nu weet ik dat er kleppen inzitten die gesteld kunnen worden maar de vraag is om de hoeveel km moet dit...
Ik rijd een Clio 3 1.2 tce uit 2011, waarmee ik vanaf zondag op vakantie ga richting Kroatië en Slovenië. Nu heb ik voor de zekerheid een oliewissel (extra, vroegtijdige) laten doen bij de Renault dealer, aangezien ik aardig wat km zal...
Ik heb even een vraag over mijn Renault Twingo van bouwjaar 2008 met een 1.2 43kw motor ( --Hatchback 1.2 (43kW) D7F-800(Euro 4) )
Als ik 's ochtends de auto start, dan is het net of de motor iets licht...
hallo,
Mijn Kngoo uit 2003 1.4AUT Euro 2000 loopt niet helemaal lekker bij koude motor , als ik hem start (start prima) en even stationair laat lopen dan begint hij even beroerd te lopen , hij vangt dit wel weer zelf op. Als ik wegrijd of beetje...
Ik heb een Nissan primastar 1.9 DCI 82 pk L1 H1. Is het zelfde als een Renault traffic, alle onderdelen zijn ook van Renault daarom dat k voor dit forum heb gekozen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum