Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb iets kapotgemaakt, maar weet niet precies wat, misschien kunnen jullie mij helpen.
Wat is het?
Laguna Grandtour 1,9dCi uit 2003 met handgeschakelde vijfbak en 230k op de teller, ben erg tevreden, nog geen problemen gehad voor het hieronder...
Tijdens het eruit halen van mijn Carminat/Becker BE 7412 (Radio/CD/simpele navigatie) is mijn stekker van de antenne eruitgeschoten, en ook afgebroken/kwijtgeraakt.
Ik heb geen ideen hoe zo'n los stekkertje heet. Het leek op een gewone antenne...
hallo,wie kan mij vertellen hoe het komt dat er telkens olie in mijn inlaat spruitstuk komt?
Hij rookt dan af en toe als een gek. En waar kan ik mijn Egr klep kan vinden om schoon te maken?
En hoe kom je erachter dat er iets mis zou/kan zijn met de...
Ik rijdt een Laguna II GT uit 2002. Vandaag reed ik op de snelweg, schiet de bak ineens uit zijn 5. Ik duw hem er weer in maar voel aan de pook dat hij er weer uitgeduwd wordt. Daarna is de 5e versnelling weg! (als in...
Model/uitvoering : laguna grand tour tech line
Bouwjaar : 2005
Brandstof : benzine
zag vanavond bij m,n auto dat de linker spiegel uitgeklapt/getrokken was.
had hem in geklapt staan.
wat ik altijd doe al ik m,n auto parkeer.
en heb hem dus met...
De ruitenwisser van onze Laguna doet het soms niet. Dealer zegt dat de UCH kapot is en dat zowel deze als de zekeringdoos vervangen moeten worden, voor het zachte prijsje van 1000 euro....
Als ik mijn Laguna start, gaat de meter van de koelvloeistof omhoog en gaat het lampje branden. Dit lampje gaat na een minuut uit en de meter zakt weer.... Volgens een monteur is dit normaal, maar is dit echt zo?
Sinds een aantal dagen ondervind ik een probleem met beide achterdeuren van mijn Laguna. Als ik bij de rechterachterdeur van binnenuit de deur open blijft de handgreep hangen, waardoor de deur niet meer vergrendeld. Als ik de deur...
Ik heb een probleem met de deurvergrendeling van een Laguna van 2002.
De rechterdeur gaat niet meer open met de afstandsbediening, de overige deuren wel.
Je moet dan instappen en aan de hendel trekken om hem te openen!
Dit is gebeurd...
Goedenavond mensen. Ik ben in het gelukkige bezit van een Laguna Coupe. De auto rijdt naar behoren en over het algemeen ben ik tevreden. Ik heb alleen de volgende 2 ergenissen waar ik ook alvoor naar de dealer ben geweest.
Goedenavond,gisteren heb ik het rookgashuis vervangen,want die zou na aflezen bij de renault dealer stuk zijn.
Na het vervangen heb ik een rit gemaakt van ongeveer 20 min en de auto gaf geen problemen.
Gisteravond leek hij een beetje te stotteren....
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de centrale deur vergrendeling mijn rechter voorportier maakt namelijk een raar geluid als ik hem op slot doe.
Ook mijn brandstof klepje daar zie ik dat als hem op slot doe hij gelijkweer open...
Goedenavond,ik heb een 2e hands gasklep weten te bemachtigen en het is precies dezelfde als die erin zit.
Nu ga ik hem eerst helemaal schoonmaken en ontvetten en morgen wil ik deze erin zetten.
Moet ik hem opnieuw laten inlezen of voldoet een goede...
2 weken geleden hebben we een renault laguna station gekocht.
Na 4 dagen en nog geen 100 km er in gereden te hebben, staat de auto bij de garage!
Nu blijkt dat de hoge druk pomp sensor kapot is.
Inmiddels staat de auto (morgen) al 10 dgn bij de...
ik heb een renault laguna uit 2005 het gefaclifte model.
maar zit met het volgende probleem ik krijg mijn radio niet uitgebouwd.
Ben bij de dealer geweest om het met die speciale sleutels eruit te krijgen maar het lukte niet.
Volgens de...
Sinds enige tijd valt onze Laguna soms spontaan uit. Als de auto stationair loopt en je geeft in z'n vrij wat gas valt hij meestal uit. Tijdens het rijden bij het afremmen valt hij ook steeds vaker. Wanneer ik een constante snelheid rij, begint de...
ik heb laatst een renault laguna 2.2 dci
alleen heb hulp nodigg want weet niet percies wat er aan de hand is
omdat er echt pik zwart rook uit de uitlaat komtt waar zou het aan kunnen liggen ?
zouden jullie me aub kunnen helpen...
Onze linker spiegel klapt niet meer in,hoe kan ik in de spiegel kijken zonder de spiegel te breken.
Ik denk dar er gewoon iets los zit,maar kan niet kijken.
ik weet niet hoe ik de klok kan bijstellen van mijn Laguna. In de gebruiksaanwijzing staat dat er 2 knopjes zijn, maar die zijn er niet. Wie weet raad? Bedankt alvast.
Hallo.
ik heb een Renault Laguna I Grandtour (K56) 2.0S 16_V Kat. N7Q-700.
nu is de voorveer gebroken en die moet ik vervangen maar om een nieuwe tehalen moet ik eerst een produktnummer op de veer opzoeken i.v.m kleur zoals de Renault dealer zegt....
Hallo ik heb een laguna van maart 2001 nieuw model .
Het probleem wat zich voordoet is dat de wissers na het aanzetten door blijven vegen ook als ik de schakelaar uitzet, ik krijg ze dan alleen uit als ik de auto uitzet. Ik heb al een nieuwe...
Sinds mei 2008 rijd ik in een nieuwe Laguna Estate, 2.0 dCi Dynamique, automaat. Vanaf de aankoop wisselt het actuele verbruik volgens de boordcomputer plotseling sterk zonder aanleiding. Dus geen heuveltje op en zonder acceleratie of...
Ok, ik begin nu toch al wel een baal te krijgen. 5e dag dat de auto in mijn bezit is, 3e probleem.
Gisteren deed de auto het probleemloos, starten stoppen, geen rare meldingen, niks.
Vandaag heeft ie overdag stil gestaan en alleen wat regen moeten...
Ik vandaag de rechterachterdeur van mijn laguna op kinderslot gedaan en nu wil hij van buiten en van binnen niet meer open.
Voor de kindervergrendeling erop werd gedaan deden de grendels het nog prima.
Sinds een paar dage een raar kloekend geluid , vanuit stilstand en rechtaf gaande hoor ik een klok klok klok geluid en linksaf heel af en toe .
Het betreft een Laguna grand tour uit 2002 met 121.000 op de teller 17Inch velgen .
Nu ben ik bij de...
Mijn Laguna heeft sinds kort kuren met de ramen van de bestuurder en rechtsachter. De ramen gaan maar kleine stukjes open (lees 5 cm) en dan moet ik de schakelaar weer opnieuw overhalen om verder te kunnen zakken en dat iedere 5 cm.
Ik heb een vraag over mijn Renault Laguna II van bj 2001.
Mijn rechter (elektrische) voorraam wil nog maar 2 cm open, en
loopt dan vast.
weet iemand wat dit betekend, en of dit zelf snel te verhelpen is?
Goedenmiddag,wij hebben een 1.8 16v laguna uit 2002 met 105000km op de teller.
Sinds deze week gaat het waarschuwings lampje electronische storing branden als we willen starten.
Het is niet elke keer als we starten ,maar is nu al 2 keer...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum