Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bellen handfree met Parrot mki9000 en unika module
Ik heb een parrot mki9000 aangesloten in mijn Laguna van 2002, alles werkt , maar vaak heeft het apparte draadloze aansturing module geen contact of te laat. Nu wilde ik de stuurbediening...
ik had een vraag ik heb steeds storing in me renault laguna en ze hebben al medere sensors vervangen
zo als de landsensor penbobine 2 x en vaak gesleuteld en gekeken
maar ben nu twee weken verder en heb nog steeds dat de auto...
Ik heb een Laguna II (phase I) [1.8 16V GrandTour van oktober 2001) en heb onlangs mijn dashboard uitgebouwd en gistermiddag weer ingebouwd en alles weer aangesloten en gemonteerd. Nadat ik de stroom weer op de auto had gezet leek alle...
mensen zoals jullie misschien weten heb ik 2 weken geleden Phase II (2004-6 ) Grand Tour Laguna 2.0 Turbo gekocht.
goed test gereden niets kunnen merken aan motor of koppeling.
heb hem nu bijna 2 weken heb ik in eens problemen met de...
Sinds kort heb ik problemen met de Alarm schakelaar van mijn Laguna II soms zet die de vier knipperlichten aan, zonder reden, al gebeurd s’nachts, met gevolg van een lege batterij.
Nu moet ik die schakelaar ingeduwd houden en vastklemden met tape....
Het verschil van wegenbelasting van benzine t.o.v. G3 is niet groot vindt ik. In de provincie NH is dat 22 euro Als ik op basis van 15.000 km een maand brandstof neem dan ben ik met benzine per maand 173 euro kwijt met een WB van 51 euro. Met G3...
Ik heb een Laguna Grand Tour III van 2008 met een carminat gps systeem erin. Is het op de een of andere manier mogelijk om hiervan een tomtom gps van te maken?
Hallo mensen, ik heb een probleem gehad met mijn centrale deurvergrendeling links VOOR, nu wil ik de nieuwe centrale deurvergrendeling monteren maar weet ik niet hoe ik dat kabeltje van...
Hij heeft vorige week een Laguna bj 2002 gekocht.
Echter werkt de kachel/blower helemaal niet.....ik hoor wel wat kleppen bewegen bij het verwisselen van de standen.
Verder doet die helemaal niets.
Ik heb de zekering...
hallo rijdt al een paar jaar met een Laguna 1.8 16v aut uit 2002 op LPG op een paar bekende storingkies verder een fijne en als je weet ermee omtegaan redeljk betrouwbare auto,oa vakanties met mn gezin naar oostenrijk,spanje,frankrijk en laatst naar...
Ben in het bezit van een Laguna uit 2002. Wat me opvalt is de ietwat krappe afstelling van de xenon koplampen. Ik ben op de hoogte van de automatische afstelling die ervoor zorgt dat de lichtbundel niet hinderlijk hoog schijnt ivm verblinding van de...
IMG_20110718_204445.jpg
Ik wil graag mijn iPod op deze radio/cd speler aansluiten, en bedienen via de knopjes aan het stuur. Ik heb onderstaande opties op internet gevonden, maar twijfel of deze geschikt zijn:
1.
2. en
3.
Mijn auto heeft een eigenaardig probleem. Als ik constant (ongeacht welke versnelling ik zit) rond de 2200 rpm rijdt (bijvoorbeeld 70 op een 80 weg achter een andere auto aan) en dan gas geef om in te halen, reageert de auto niet. Hij houdt gewoon...
Ik heb onlangs de originele cd in mijn navigatie vervangen voor de nieuwste gebrande versie van Carminat Informeé 1. Initieel was er weinig aan de hand, maar na verloop van tijd begon de cd-speler steeds meer geluid te maken (luid brommend...
Hallo mensen onze Laguna (2002 station) trilt bij de 100 tot ongeveer 115 kilometer per uur !
Auto is al gebalanceerd maar het stuur blijft trillen er liggen 225/45/17 Uniroyal banden onder (nieuw ! )
Nu hebben wij de auto alweer laten balanceren...
Ik heb sinskort een renault laguna break. Onder mijn zekeringkast heb ik nog een rij zekeringen zitten en wat punten om relais in te steken. de meeste van die contact punten zijn loos behalve 1.
Daar zitten contactpunten in die weer verbonden zijn...
Net nieuw op dit forum en ik ben hier natuurlijk niet voor niks gekomen, ik rij deze renault nu 2,5 jaar met veel plezier. Sinds een aantal maanden start deze slecht en ik vermoedde dat het het brandstof filter was, nu heb ik 2...
Hoi Kenners,ik ben Heca en woon omg Heerlen.
Wie heeft er een Clip om mijn laguna eens GOED uit te lezen en evt te resetten???
Laat aub iets van julie horen,grt :clap:
hallo allemaal
wie kan mijn helpen ik heb een renault laguna 1.9 dci uit 2003
nou is mijn lampje kapot van mijn display van de climate controle kun je die zelf vervangen
zo ja hoe dan
Ik ben nieuw op het forum en al jarenlang groot renault fan. Ik heb een safrane 2.5 en een laguna phase II 3.0 v6 gereden. Nu rij ik als lease autotje in een Toyota IQ waar je natuurlijk geen reet in kan meenemen, maar wel...
Hey Renault vrienden graag jullie advies over het onderstaande,
ik helaas de pech gehad dat mijn afgescheurde multiriem tussen mijn distributieriem is gekomen en mijn hele motor aan gort heeft gedraait.
Na veel wikke en wegen hebben we besloten er...
Wat vragen aan de automaat techneuten die me al een tijd bezig houden....
1) Ik snap dat een 5-traps automaat technisch complexer is dan een 4-traps versie en dus duurder om te maken.
Is dat ook de enige reden dat Renault de 2.0 16V met 4-traps...
Van de week komt mijn vriendin thuis met de mededeling de ruitenwissers voor en achter en de sproeiers doen het niet.
Ik heb de zekeringen nagelopen die dus van de ruitenwissers en sproeiers zijn , niet kapot !.
Dus naar de dealer gereden en...
Voor het uitlezen via de PC van mijn Renault Laguna Grandtour 1.9Dci (uit 2004) heb ik een zgn OBD stekker nodig. Volgens mij zijndaar 2 types van. Heeft iemand een idee welk type ik moet hebben. En waar in de wagen zit de plug om die stekker aan te...
ik heb een laguna break 1.6i 16V uit 2000. ik heb een probleem met de aanjager(blower) hij doet het enkel nog maar op stand 4, op stand 1,2 en 3 doet hij niks. nou heb ik mezelf laten vertellen dat dan de...
Hoi, weet iemand misschien het antwoord op een scherp piepend geluid, net naast de distributieriem van mijn Laguna 1.8 uit 1995.
De v-snaar is er al af geweest, maar het geluid blijft, en is soms zeer scherp van toon.
tijdens het stationair draaien...
Ik heb pas een Laguna break 1.8 uit 1998 gekocht maar nou houd hij in en stotterd hij. Nou ben ik aan het kijken gegaan en blijkt dat er één bougiekabel opzit wat er helemaal niet op hoort te zitten, zou dat hier aan kunnen liggen?
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum