Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Forum
Onderwerpen
Banden en velgen Voor alle informatie over verschillende type banden en (lichtmetalen) velgen.
De auto maakt voor onder een tokkend / klapperend geluid bij rijden over verkeersheuvels, grote klinkerbestrating. Hij lijkt alsof de vooras niet vast onder de...
Laguna Grandtour black edition 1.5 dCi 110 pk
Bouwjaar 2010
Km-stand : 33.000 km
Bij het rijden op een niet egaal wegdek (wat slechtere wegen) of over vluchtheuvels e.d. hoor ik links vooraan nog steeds een gerammel of geklop zoals je wil. dit...
Hebt de laatste tijd als de auto een tijdje stilstaat en ik gebruik hem dat hij volgens mij aan de achterkant kraakt een geluid wat lijkt op een rubber wat hard...
Weer gedonder met de automaat van de Kangoo (2004).
Donderdag zijn de solenoids vervangen. Computer upgrade was volgens ATS niet nodig. Maar nu het volgende probleem:
Als je schakelt met de automaat in P, R, N, D komt er een wit blokje om de letter...
hallo luitjes , sinds vanmorgen kan ik de auto niet meer in de achteruit zetten. Na wat onderzoek blijkt het een gebroken babel te zijn. Dez is echter niet echt...
sinds kort is er een zo wat dof geluid tijdens het remmen, het geluid is het meeste hoorbaar in het begin en verdwijnt precies na enkele minuutjes. Zouden de remmen er door...
Ik loop tegen een probleem aan, de situatie is alsvolgt. M'n ouwe heer woont in Frankrijk en heeft al een hele poos een Renault Kangoo 1.4, volgens mij van 1998. De koppelingsplaat is versleten en...
Model/uitvoering :1.5 dci grandtour
2003
Brandstof :diesel
hallo , mijn probleem is het volgende ; vooral bij van 1 naar 2 schakelen krijg ik em heel slecht uit 1ste.
Soms gaat het ook slecht bij andere versnellingen , en de achteruit neemt ie...
ik hoop dat er hier mensen zijn die mij als leek in auto's kan helpen.
ik heb een bak code van mijn monteur gekregen en hiermee kon ik een versnellingsbak uithalen.
bakcode is jc5 c014334 nu zie ik overal bakcodes van renault ma met...
Ik heb een probleem(pje) met de Kangoo.....tijdens het rijden over slechte bestrating rommelt en bonkt er wat, dit is pas sinds 1 a 2 maanden zo.
Nu weet ik van...
Na het loslaten van het gas voel je de motor of iets anders bewegen, een monteur van een bandengarage riep vandaag dat het wel eens de motorsteun kon zijn. Zou slecht voor de...
Wie kan mij helpen!! Ik heb 2maanden terug een Megane gekocht voor mijn vrouw. Wat me nu opvalt als ik in de 5 schakel krijg ik een loeiend geluid. Maar als ik over 100km...
Na de auto weggebracht te hebben voor een apk, grote beurt, een nieuw set winterbanden en een paar dagen later uitlijnen, heb ik te maken met een soort van trillend stuur...
De automaat van onze Laguna I schakelt bij koude motor wat stoterig en schiet soms in zijn noodloop. Als de motor warm is verdwijnt het probleem en werkt alles prima. De kilometerstand staat op...
De auto is laatst naar de garage geweest en nu staat de pook niet goed meer in de p en start hij dan soms ook niet.
Hoe kunnen wij dit verstellen zodat de pook weer goed...
Slecht schakellen tussen 1 & 2 bij optrekken bij ECO rijden, dat wil zeggen schakellen bij 2000rpm, en niet het gas pedaal tot onder duwen. Deze probleem is al van 100km al, de eerste keer binne en een SW...
Sinds kort doet zich een nieuw probleem voor met de Grandtour: bij het wegrijden na de koude start gaat het eerste keer op laten komen van de koppeling heel moeizaam,...
R5
1987
Benzine
Aan de versnellingsbak lekt er olie uit de hoes van de aandrijfas.
Ik dacht aan een lekke olie keerring, maar na een aantal reakties gelezen te hebben ben ik een beetje de weg kwijt.
Het is nu natuurlijk geen weer om daar onder...
Zodra ik met de auto rij en als ik stuur en ik geef gas in de bocht of tijdens het inrijden van een andere weg hoor ik links voor een kloppend geluid. geef ik geen...
Kunnen jullie mij vertellen of er tegenwoordig nog rubber cups te koop zijn voor de remcylinders van mijn R5 1986.
Of moeten de hele remcylinders nieuw gekocht worden.
Beste Renaultliefhebbers. ik ben op zoek naar een achterwiellager voor mijn Renault 25 v6i uit 1990 met benzinemotor. Het is een onderdeel waar de lagers binnenin geperst zijn en waar een getand gedeelte aan zit wat te maken heeft met de sensor voor...
Hallo , betreft een Megane grandtour 1.5dci 82pk bwj 10/2003 , 200K op de teller.
Bij stationair draaien trilt/schud gans de wagen , bij lichtjes gas geven tot 1000 tpm is dit fenomeen helemaal verdwenen.
Bij vertrek in 1ste geen rammel of zo ,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum