Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
We willen Scenic kopen: en kunnen kiezen tussen een Scenic van 2003 met km stand 87.500 of een van 2005 met km stand 150.000km. Verder zien ze er allebei prima uit. Welke keuze is beter?
Ik ben op internet een Renault Scenic 1.6 Air (Bouwjaar 2003) gezien. Voor nog geen 6000,- met 89.182 Km. op de teller. Hij is volgens de dealer van de eerste eigenaar en heeft bij 80.000 km. een nieuwe distributieriem gekregen. Bij...
Ik zit er over na te denken om een Grand Scenic te kopen. De 7 persoons uitvoering.
Ong. bouwjaar 2006/2007.
Hoe zit het met de ruimte van die auto's?
Zijn ze veel kleiner of valt het wel mee?
Heb je nog bagageruimte over als je...
Ik was de trotse bezitter van een 2005 Megane GT 1.5DCI tot het moment dat onze fijne medelanders (met roots uit het rifgebergte) besloten 's nachts mijn Megane te jatten voor een leuke joyride :twisted: Ik ben me nu dus opnieuw aan...
hallo ik heb nu een hyundai atos en die word te klein dus ik heb interesse in een Renault Mégane Scénic 1.6e RN Alizé Easy van 1997 .
nu lees ik hier op de site dat er n hoop problemen zijn met de scenic's .
hij heeft net groot onderhoud gehad ,...
Ik ben Hautvrouw, 41 jaar en we (Hautman en ikzelf) rijden nu al heel wat jaartjes Frans.. Van Clio naar R19 , naar de Xsara Picasso , naar nu de Berlingo. De laatste gaat eruit. 485000 km. op de teller .. 8)
Betreft vervangen distributieriem schrijft Renault voor dit te doen bij 100 000km of bij bereik vijfde bedrijfsjaar
niettegenstaande de gemiddelde km stand ±60 000km bedraagt , wat volgens mij veel te vroeg is om deze al te...
Ik ben al enige tijd bezig met een RX4 register en ik heb al zelf zo'n 20% van alle kentekens verzameld.
Uiteraard kan ik jullie hulp wel gebruiken om dat percentage nog wat meer op te schroeven.
Dus als jullie een RX4 zien, graag het kenteken...
hallo allemaal.
ik ben nieuw hier op dit forum.
heb al 9 jaar een megane en wil nu een scenic kopen.
maar ik kan niet kiezen.
de keuze is
1 een scenic uit 2001 met 68000 km ( klopt echt, autopas) op de teller en dealer onderhouden (bonnetjes en...
hallo.
ik heb bij onze auto dealer een heel mooie scenic uit 2000 1.6 zien staan maar ik weet zelf niet veel van het merk af alleen wat je veel hoord en dan niet de goeie dingen (moppere is altijd makkelijker)
je kent het wel , niet doen is een...
Het is ze gelukt bij Renault,ze hebben de uitstoot nog enkele gram kunnen verlagen en ja hoor de gewone Scenic en de Grand Scenic nu met 130 pk en 20 % bijtelling. :clap:
Geweldig is dit ,ik kan niet wachten op de proefrit en het start/stop systeem...
kogel is door de kerk hier, mijn huidige 4jaar oude auto moet weg (2008/04 Opel Corsa D 1.3CDTI 90pk), door de massaal aanhoudende problemen & ik zoek een ruimere wagen, met wat vermogen om ook nog tweemaal per jaar 1200kg aan de haak...
Geachte renault rijders ik ben van plan renault scenic uit bouwjaar 2000 te kopen zijn er belangerijke punten waar ik moet letten kan iemand me een advies geven groetje leendert
Ik sta op het punt om een Renault Scenic 1.6 16V Privilege Luxe Automaat te gaan kopen. De wagen heeft 72.000 km op de klok staan. Bouwjaar 2004... en de gehele onderhoudshistorie is aanwezig.
mijn vriendin en ik hebben te horen gekregen dat we in verwachting zijn van een drieling. Gaaf natuurlijk, maar in een 3drs stilo gaat dit niet meer passen. Nu is mijn oog gevallen op een grand scenic uit 2004. Mijn vraag is of daar 3 maxi...
Ik ben nieuw op dit uitgebreide forum en ik heb een paar vragen.
Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar een auto met wat meer ruimte dan waar we nu in rijden en we hebben onze ogen laten vallen op een Renault Scenic vanaf ongeveer 2003....
hallo,
ik ga straks een scenic 2.0i TECH ROAD lpg g3 bekijken uit 2006 heeft iemand ook ervaring met dit model en waar moet ik opletten.
groetjes Gerrit
Ik heb mijn oog laten vallen op een scenic 1,8 16V uit 4-2002 (103 PK) met een kleine 200000 km met ICOM tank verzonken in de kofferbak. Wagen ziet er verder smetteloos uit en de verkoper is een nette occasionhandelaar annex...
Goedemiddag,
Ik rijd al sinds December 2008 naar alle tevredenheid een Renault Grand Scenic van 2004. Ik heb al op verschillende sites gelezen dat er enkele terugroepacties zijn geweest met bijvoorbeeld de raammechanisen, heeft iemand enig idee hoe...
Ik heb oog op een Scenic Expression Sport 1.9 Dci uit 2002 met 185000 NAP kilometers op de teller. Wagen ziet er goed uit, rijdt ook goed, aantoonbaar onderhoudhistorie. Kan hem voor 4800 euro kopen (meeneemprijs) maar...
Ik ben op zoek naar een mpv van plm 2005-2006.
Nu staan er op mijn lijstje twee modellen de Scenic en de Xara Picasso.
Ik weet dat ik voor die laatste niet hier moet zijn, maar ik rijd al sinds 1970 Citroen dus gezien de merk trouwheid ging ik als...
Vorig jaar deze post gedaan in het voorstel topic (met foto):
Dag mensen,
Mijn naam is Joris Telders en ik heb sinds dit weekend een Scnenic (Grand) uit 2005. Hij moet nog even rijklaar gemaakt worden. de verwachting is dat ik deze voiture eind...
In het voorjaar ontdekte ik dat mijn airco het niet deed. Na onderzoek bij de dealer bleek de druksensor niet goed te functioneren (iets met bedrading). Dat werd dus door hun gefixed maar ze moesten daarom mijn airco leeg halen en weer opnieuw...
Gisteren voor het eerst in de 2009 Scenic gezeten. Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Aan de buitenzijde is de auto erg fraai (is persoonlijk) maar de meeste mensen rijden een Scenic waarschijnlijk vanwege de veelzijdigheid en ruimte...
Wij overwegen een Grand scenic te kopen. ( bouwjaar 2004/2005 ) diesel of benzine?
Rij nu al jaren Nissan maar 259000 op de teller voor een benzine auto en opgroeiende kinderen leek mij een goede reden voor een ander. (...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum